fb
Blog kategorie
Producenci

Reklamacje i zwroty

Zanim zgłosisz naprawę

 

Należy upewnić się czy uszkodzenia nie da się naprawić bez konieczności wysyłki sprzętu do serwisu lub naszej firmy. W tym celu trzeba skontaktować się z serwisem producenta lub naszą firmą.

W celu zgłoszenia reklamacji proszę przygotować:

  • dowód zakupu
  • karta gwarancyjna
  • nazwa i model urządzenia
  • numer seryjny
  • opis uszkodzenia wraz z adresem zwrotnym i numerem kontaktowym
  • standardowe wyposażenie
  • oryginalne lub zastępcze opakowanie


Aby Zrezygnować z zakupu należy wypełnić Formularz odstąpienia od umowy oraz odesłać towar w stanie i zawartością jakim został kupiony, wraz z dowodem zakupu.

POBIERZ FORMULARZ

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl